بهترین روش‌ تمیز کردن کابینت‌‌ ام دی اف

به طور کلی کابینت‌های چوبی و‌‌MDF، نباید بیش از اندازه در معرض رطوبت قرار بگیرند. پس بهتر است پیش از استفاده از حوله و اسفنج، به خوبی آب آن را بگیرید. جنس حوله‌‌ای که در مرحله اول به کار گرفته می‌شود، بهتر است از نخ باشد. چرا که نخ نرم، ساده و سبک است و برای از بین بردن غبار بهترین گزینه به شمار می‌رود. در آخرین مرحله اما بهتر است از دستمال‌های میکروفایبر استفاده کنید. این دستمال‌ها قدرت جذب خوبی دارند. اما کمی سخت‌تر از دستمال‌های نخی هستند. نکته دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است، نوع شوینده‌‌ای است که به کار می‌گیرید. هر لکه‌‌ای با هر ماده شوینده‌‌ای پاک نمی‌شود. از این رو بهتر است پیش از استفاده از ماده شوینده، از نوع لکه اطمینان پیدا کنید.
لکه‌های چربی از سخت‌ترین لکه‌های کابینت‌های آشپزخانه هستند که بسیاری تصور می‌کنند نمی‌توان آن‌ها را از بین برد. با این حال‌‌ایچوب به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای ارائه دهنده کابینت و یراق‌های آن، به شما توصیه می‌کند برای از بین بردن این لکه‌ها از جوش شیرین استفاده کنید. محلول آمونیاک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای از بین بردن لکه‌های چربی است. اما آمونیاک خالص می‌تواند به کابینت‌های شما بیش از آن چیزی که تصور می‌کنید آسیب می‌رساند. از این رو بهتر است آمونیاک را با استفاده از آب کمی رقیق کنید.
اگر کابینت‌های ماتی دارید که سیاه شده‌‌اند، می‌توانید از سرکه استفاده کنید. سرکه یکی از اسیدهای معمولی است که در هر آشپزخانه‌‌ای پیدا می‌شود. از این رو استفاده از سرکه مقرون به صرفه و ساده به نظر می‌رسد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست‌های مرتبط